zondag 14 oktober 2012

Mijn ouders komen regelmatig in Duitsland en komen dan thuis met mooie tijdschriften. Zo ook onderstaand blad met een erg mooi huis er in ! Naast brocanten heb ik ook een zwak voor design- en retro spullen. Zelf zou ik onderstaand interieur meer miksen met brocanten, maar zeg nou zelf, het is toch mooi ? Wie heeft er nu een groot kunstwerk van een paard midden in de kamer hangen ? Een huis met een persoonlijkheid.

 
 
Hier vindt ik vooral de stoel met het vachtje er in heel gaaf, ik zie hem al helemaal voor me naast een mooie groene brocante kast. De foto hieronder  bevat ook vele leuke dingen. Hier vindt ik de kunst gewoon erg leuk, het geeft een stukje eigenheid. Ook de blauwe 'bank' zou ik zo meenemen !
 

 
Op 26 oktober ga ik naar de Design Week in Eindhoven, ik ben heel benieuwd wat ik daar tegen ga komen ! Naast brocanten kijk ik graag verder, ik denk dat dit door mijn opleiding komt. Je moet om je heen blijven kijken, jezelf laten inspireren. Design en brocanten valt zo goed te combineren, en toch zie ik dit nog erg weinig. Ik weet het wel straks, wanneer ik mijn eigen huis krijg.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo in verschillende woonbladen kunt kijken, je zit zo lekker dicht bij het vuur :-)
    mixen van stijlen kan inderdaad mooi zijn
    alleen uhh waarom moet er nu net een clownshoofd op dat paard staan haha (als kind had ik al een hekel aan het circus en helemaal aan clowns, dus das niet aan mij besteed :-)
    Fijne Zondag nog
    Groetjes (ook aan de fam.)
    Yvon

    ps. wat leuk die vermelding in de ariadne brocante, zag het gelijk staan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees nu pas je bericht, sorry !

    Haha, nee dan is het niets voor jou. Ik had de clown nog niet eens gezien ;-)

    Groetjes terug en fijne week alvast !

    BeantwoordenVerwijderen